napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008 04 27

2008.04.27. 12:39 | oRim | Szólj hozzá!

végre sikerül elmenni sörözni a héten :)

margitsziget - hódudvar (sör öccá, pincér majdnem leköp amikor 20 ft jattot kap), ráday  - utca zenekari megbeszélés (sör öccá viszont a pincér jófej, jatt 20ft),  pótkulcs - ivászat (sör öccá, pincér jófej, jatt 20 ft)
László (akinek a beceneve László!) meg egy geci, mert úgy gondolta, hogy a nadrágomon a cipőmön és a zoknimon kevésbé melegedik meg a söre, mint a korsóban - ezúton is szeretném a hálámat kifejezni: Köszönjük Lászó! :D.
Kifele egy kedves levelet kaptam a tulajoktól a biciklimre , hogy lehetőleg ne a virágágyásba tároljam egy facsemetéhez kötözve a lovat.
Válaszként csak annyit írtam, hogy bocs véletlen volt... :)
És a finálé mi más lehetett volna mint a Filter otherground, a hely elött jöttem rá, hogy a virágágyásban sikerült otthagynom a bringalakatot, sebaj a ruhatárban elfért a vas :D
Próbáltam fotózni, de a "filterklíma" makacsul összepárásította az előtétlencsét, erre mondjuk csak öt perc után jöttem rá, leszedni meg minek ugye (?).
Fáradtra és gazdagra ittam magam, úgyhogy a bringát a ruhatárban hagytam és taxival vonultam haza, a taxis is jófej volt ő is kapott 20 ft jattot.

Zene, állítólag az új bandában az énekesnőnek pont ilyen hangja van, nem rossz




















































Vonaton még sosem blogoltam, vivala mobilinternet, múkodik rendesen :D

És magnézium - dioxid van a plussz pezsgőtabletta szagú uv zöld színú, anti - hangover típusú tusfürdőben, csak a miheztartás végett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr1444162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása