napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008 05 05 v.2

2008.05.05. 21:38 | oRim | 5 komment

Ilyen még nem volt, két bejegyzés egy nap vazze.
De ezt muszáj  volt kiraknom  Edének a leghűségesebb kommentelőmnek :D
Mennek még a nevek?
Egész régen volt már :D
Jó, Yodát nem kell tudni :)

zene nélkül nem lenne értelme, tekerés, riffek, szépzene :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr35455666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonaede 2008.05.05. 22:21:11

Háát eez!

Valahol mintha nekem is meglenne ez a kép. BTW vicces Dream Theater közben kommentezni :-) Szal nagyjából emlékszem a nevekre. Pl. Mi lehet Halászlaki Csabival meg a Koszonits Cilivel, akivel életemben először lassúztam (mármint a Cilivel nem a Csabival, vele amúgy nehéz lett volna már a magasságkülönbség miatt is). Áh jobb is nem megtudni, biztos jogászok vagy marketingigazgatók. Ami persze nem feltétlenül lenne irigylésre méltó, de azért egy kicsit mégis.
Vagy az is lehet, hogy legközelebb egy punkkoncerten csúnyán bekarmolva fogunk vele/velük összefutni, már ha járunk ilyen koncertekre.

Visszatérve a képre azért vannak kakukktojások pl. alsó sor 4.és 5. versenyzőhölgyek kik?

Néha pozitív nosztalgiával néha pedig undorral gondolok vissza az ált isk-re, persze összességében azért nagyon jó volt. Csak ne lettek volna néha hülye tanáraink. Én még emlékszem például az "ájisztásos" esetre. Azt azonban nem tudom, hogy te végül is mitől sérültél meg aznap...

bonaede 2008.05.05. 23:30:24

Megtaláltam a Cilit a wiwen, házas, meg gyerekes és sok nyelven beszél! Halászlaki Csabit találtam egyet, de csak 1 ismerőse van és kevés az info az azonosításhoz...

Hja, hadd linkelek én is nem ide kapcsolódót:

www.youtube.com/watch?v=fDGRMQ8xKPA

Még valami motoszkál a fejemben egy ideje ált. iskkel kapcs., hogy a csopaki tanárurat elő kéne venni egy kis fülmasszázsra meg sztereópofonra.
Úgy képzelem a dolgot, hogy a suli udvarán, rossz idő esetén a nagycsanokban mindenki leverhetné a tanárúron azt amit tőle gyerekkorában kapott. Én emlékszem konkrétan egy sztereót és legalább két fülmasszázst kaptam ráadásul teljesen ártatlanul.. Szívesen megszervezném. A rendezvényen lehetne sört is kapni a jóhangulat garantálása végett.

oRim · http://napi5perc.blog.hu 2008.05.06. 10:50:45

a negyedik a kiss zsuzsi, szerintem mindenki őt szopatta az osztályból, az ötödik azt hiszem valamilyen zsófi volt, de ő elment nagyon hamar az újvilágba.
a sérülés? :D
elájultam, és a rugalmatlan ütközés élő példáját mutattam be a koponyámmal a linóleummal puhított betonon... három nap korház közepes agyrázkódással :D
csopit sokan szeretnék molesztálni kicsit az tuti, de ami nem öl meg az megerősít :D

bonaede 2008.05.06. 11:46:24

Persze, hogy is felejthettem el. Kiss Zsuzsi szopatása egyébként azóta is a fő bűneim közé tartozik,(bár már nem emlékszem annyira, de biztos én is bántottam) ha valamiért égni fogok a pokolban az ez lesz. Tipikusan az a lány volt aki senkinek nem akart ártani, mégis mindenki baszogatta. Ezúton is elnézést kérek tőle.

oRim · http://napi5perc.blog.hu 2008.05.06. 11:56:26

Én mosom kezeimet, Zsuzsikatémában semleges voltam, egyszer még ki is álltam érte, közutálat tárgya lettem pár napig :D

rég volt talán igaz sem volt...
süti beállítások módosítása