napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008 06 13

2008.06.13. 09:47 | oRim | Szólj hozzá!

Csütörtök.

Tokaji borozó - egri merlot anomália.

A vbk okozta savtúltengés (epeböfögés) kompenzállása sörrel (mert az ugye lúgos) a parkban.

A parkban kicsinyfalum projekt szakszofonnal, gitárral, sörösüvegen dobolással, dagadt zsidó kiskínaival, city kobrával, analóg fűnyírással, női félcipővel telefonálással.

Eddig ugye minden a legnagyobb rendben.

Pörformansz.

DE!



Hogyan kerültem haza?

Teleportálás a helyes megoldás (lófaszt herripotter, meg zsupszkulcs).
Vagyis térgörbítés, időmegállítás.

És itt kezdtem el gondolkodni (ez önmagában lehetetlen ugye, mert nincs agyam) a relativitás elméleten.

Annyi rémlik még fizikából, hogy a fény terjedési sebességét veszi állandónak.

Ez a viszonyítási alapja mindennek.

És rájöttem, hogy ez

TÉVEDÉS!



Papírt fogtam.

Elkeztdem osztani, szorozni, deriválni, integrálni, áthúzós módszerrel egyszerűsíteni.
A végén az egészet egy bazinagy mátrixba rendeztem.

Kicsit meglepődtem a végeredményen, hiszen ez lehetetlen.
Még százszor átszámoltam az egészet.
De nem tévedtem sehol.

Ez állt a papíron:





















péntek 13, tessék lottózni!

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr91517817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása