napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008 06 30

2008.06.30. 18:01 | oRim | Szólj hozzá!

Túléltem a dunai hajózást!

A hátam olyan mintha leégett volna, de csak ott ahol sikerült nem bekenni.

Legalább fáj.

Kimostam a cuccaim, eldugult a lefolyó annyi homok volt mindeneben.

Csak egyszer borultunk fel, de ha Dodin múlna tuti még vagy huszonötször...

 

Magyar Állam Vasutak:

Kíma az van, klotyó is, de persze az nem működik merthogy tele van a tartálya neki...

A Déliben leszálltam mocsokfáradtan aznaposan gyötrő fejfájással, mennék ki a kordonon kívűlre, erre meg megszólal egy nem túl kedves női hang, hogy jegyeket bérleteket... gondoltam nem nekem szól mert kifele minek ellenőriznék, mentem tovább. Erre meg megint: fiatalember a jegyét szeretném látni... fennhangon ordítottam le a fejét, hogy MOST SZÁLLTAM LE A VONATRÓL. Békén hagyott:)

Kedves voltam, ponttal zártam le  a mondat végét nem pedig bazdmeggel.

tenyésztik a mávnál a hülyéket

ittvan zene

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr83546417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása