napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008 11 11

2008.11.11. 15:39 | oRim | Szólj hozzá!

In Medias Res One

 

...Mondom neki, de elöbb mérjük le egy colostokkal, itt van 1 dollárért a benzinkúton.
Egy ilyen családapától vettük a hajót, hogy neki már nem kell, vigyük.
Kb. ott ezek ilyen játékszerek.
Azt mondja a fickó, hogy ne vegyünk colostokot, mert egyszer használjuk, nem éri meg így pénzügyileg, de neki ilyen százmilliós vagyona volt így bazmeg...
...így mondom...nem éri meg így?... Jó.
Azt mondja, hogy van neki egy ilyen motoros újságja odaméri.
Odamérte, hogy 18 db motoros úsjság.
Mondom és mekkora egy konténer?
- Nem tudja.
Megvette a hajót, én vezettem így Miamiban ilyen lagúnákon.
Egyszercsak megláttam egy konténert, mondták hogy majd holnap vigyük el, mondom, hogy vigyük el?
-Nem tudja, én vagyok a tolmács én intézzem, kösz.
A parkolóban megláttam egy másik konténert, mondom álljunk meg, mérjük meg.
Mérd oda, hogy ez megvan-e 18 motoros újság.
Megállunk, így áll, vakarja a kopasz fejét...
Mondom neki mi a fasz van?
Hát neki nincs meg a motoros újság.
De van kamionos újságja.

-Bazmeg.

És odamérte, hogy az 22 kamionos újság.
Kérdezi tőlem, hogy melyik a nagyobb: a 18 motoros újság vagy a 22 kamionos?
Hát mondom kösz, ezt így nem tudom.
Nem tudta ő se eldönteni.
Keressek egy céget aki belerakja... hát kösz én vagyok a tolmács én keresek...

Találtam egy mexikói céget, senki nem beszélt angolul csak spanyolul...

Folyt. köv. egyszercsak.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr34763546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása