napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MMIX IV XV

2009.04.15. 12:31 | oRim | Szólj hozzá!

Na Réka javulgat, leszedték a fejéről a kötést, de azért még kába kicsit.

Tegnap este a kórház után haza akartam menni aludni, de nem volt szerencsém.
A Lánchidnál összefutottam Gergő cimbivel és az új (20 éves) bringájával. Közölte, hogy akkor egy sör, aztán Gödör lett a dologból.
Majdnem jól sikerült a dolog csak összefutottam mégvalakivel akit évek óta nem láttam és nem is nagyon hiányzott hogy nem, de odajött hozzánk. Mindegy.
Nem szeretem az olyan dbrogosokat akik mindíg mindent jobban tudnak. Közölte, hogy már két éve nem cuccozik, de indulás elött bevett egy fél levél nyugtatót és mekkora királyság rásörözni. Aha.
Elment a kedvem a vele való beszélgetéstől amikor arról a víziójáról mesélt, hogy befőttesüvegben gitározik és nem tud kijutni belőlle.
Baszod. Indultam haza. Volna. Csak egy félórás deffektszerelés még köbejött.

Addigra már a nagyonnagyonmagyarbeszólokcsoprtosanmertzsidókommunistagyűlölővagyok csapat is hazament.


Nade találtam egy fényképet amin a hármashatárhegyen éppen egy Boeinget csörlőznek fel az égbe.

Azt hiszem ez a nyár a K.O.N.D.A. szellemében fog lezajlani.
Kicsinyfalumat Ordítozók Nagyszerűen Dallamos Alkoholizállása. Pl.

:D


 

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr41066351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása