napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MMIX VI IX

2009.06.09. 10:29 | oRim | Szólj hozzá!

Tegnap örömködve álltam neki a wc továbbfejlesztésének, amit azzal kezdtem, hogy kiszedtem rögtön 5 csempét amik ki akartak esni... jó (sok) munkához ugye idő kell.
Aztán elzártam a vizet és lekaptam a tartályt, hogy kigletteljem a falat megette.

Na így kezdődött az egész.

A vakolgatással nem volt sok gond már megszoktam, hogy belemegy a szemembe meg, hogy nyakig szaros leszek.
És jött az a rész, hogy visszarakom azt a szájbakúrt tartályt, de nem igazán fért vissza oda ahol volt, mert a kis tartó szarjait telegipszeztem, de erre csak akkor jöttem rá mikor már addig basztattam a lemenő csövet míg ki nem lazult. Persze ezt akkor nem tartottam fontosnak... kicsit késöbb már igen. Visszatekertem minden kis bizbaszt, feltöltöttem  a tartályt és lehúztam a vizet.

Cunami, bokáig.

Addig sikerült basztatni azt a szar csövet míg ki nem jött a fajanszba gyömöszölt gumiharangból és ezáltal a tartályból lefele áramló víznek nem volt esélye a csészébe jutnia annyira, na ekkor volt kb fél éjfél.

Elneveztem a budit Valhallának, ahol Odin lakik interdimenzionálisan, hősi halált halt harcosaival rajtam röhögnek, miközben fejjel a budiban, matatok hátul a csőnél és kenegetem az ecetszagú szilikonbaszással a csövet.

Ez mézsör arab, mézből készül.

Asgardnak fogom hívni az előszobát és a kertbe fogok járni szarni a nagyfenyőfa mögé. Ott csak a szomszédok tudnak röhögni rajtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr821173292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása