napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2,01*1000 márcsak három a munka ünnepe

2010.04.28. 12:54 | oRim | 1 komment

Néztem filmet valami kecskebűvölők volt a cime, az az érdekes, hogy összeszedtek egy csomó szerintem jó színészt hozzá (Jeff Bridges, Kevin Spacey, George Clooney és Ewan Mcgregor) és csináltak egy olyan filmet, amit úgy nem is értettem igazából. Elvileg háborús film, de mégsem, végig dzsediznek benne, pont Ewan mc-nek. Meg katonás de mégis hippis... na mindegy úgyse tudom leírni az egészet ahogy gondolom.
Zavaróan lassú a film és nagyon értelmetlen, mondhatni hülyék gyülekezetére épül az egész sztori. Ha mások játtszanák  a főszerepeket, mármint kevésbé jó színészek, akkor egy kalap szart sem érne. De ez az a négyes akik mind szerepeltek kultikus filmekben szerintem egy nagyon szar történetet átalakítottak át egy jó filmmé. Mindegy nekem bejött.

más

Van egy dolog ami nekem ilyen agyi tikkelésem, mégpedig az: ha a szendvicsben a zsömlét nem vágják teljessen ketté, felháborít teljessen. Anyám eddig ha csinált nekem szendvicset akkor kettévágta, de egy olyan hónapja nem, direkt nem. És ez bassza az agyam, tudom hogy nem normális dolog, de mégis úgy érzem hogy inkább ez bassza mint mondjuk a politika.
Csak eszembejutott, basztat a zen-em.

Habzásra felhívás, mondhatni verbung.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr821958905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rimidalv 2010.04.29. 16:06:04

a kecskés filmet én is láttam. valami Monty Python féle koppintásként értelmeztem lényeges történet , mondanivaló és csattanó nékül igaz híres színészekkel. kikészültem és borzasztó csalódott voltam miatta.
süti beállítások módosítása