napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008 05 26

2008.05.26. 12:31 | oRim | Szólj hozzá!

Na

vördben havilapot leadni nyomdának és korelben magazinttördelni, na az a...

fél hatkor keltem, vonatoztam, bicikliztem, többliter kávét ittam

FIGYELEM!!!

szombat, bajuszparti, opensource, mindenkit szeretettel várok
időpont még vita tárgya, helyszín 8-as buszmegálló lidércköz
-lesz bográcsban valami cuccmákgulászuppe
-meg némi ser, amennyit elbírok, mindenki hozzon magával mégegy sört!


A vonaton két kiscsaj zavartan, pirulva nézte a  piros alapon fehér feliratot a biciklimen: BIZONY MONDOM NÉKTEK, MEG LESZTEK TIK BASZVA! (kösz voktor, hogy megtaláltad azt a matricafelíratozó tárcsásizét)
Terjesztem az igét büszkén :D

Megtaláltam a telefonomban egy fotót amit pénteken csináltam a Moszkva téren.
Úgy látszik csak nekem szúrt szemet a dolog, illetve csak engem zavart.
Még le is bunkóztak, hogy mértnem hagyom már békén.
Nem igaz, hogy nem lehet eltünteni ezeket... a saját hugyukban és szarjukban fetrengenek merevrészegen.
Bunkón tarhálnak, a szemetesből esznek, bűzlenek, nem dolgoznak.

Megoldás???

agressz zene bele a fejetekbe

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr98488000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása