napi5perc

már ez sem a régi

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MMIX IV VI

2009.04.06. 10:21 | oRim | Szólj hozzá!

A vonaton reggel kifingtam egy köbmétert minimum.
Nem bírtam abbahagyni.
Nem csoda, péntektől elkapott mindenkit a tavaszi érzés.
Emilke ráment az addig iszom míg akkorára püffed a fejem, hogy nem fér bele a sapkába, Béka segített neki ebben.
A többiekkel meg megalapítottuk a hármashatárhegyen az Izzadtpicsa dirty blues band és barátait.
Ja vettem pumpát olyat ami működik, legközelebb nem kall majd szopni két órát az erdőben és mindenféle benzinkúton sötétedéskor.
Voltam Gánton tegnap, Alajos velkámpálinkáját egy mozdulattal félrenyeltem, majd letüdőztem, a könnyem is belecsordult. A maradékot már gyakorlott alkoholista módjára ittam meg.
Három nap alatt visszahoztuk a tavalyi ordítás lendületét.
Szerintem nem fogom bírni augusztus végéig, fasztpicsogok itten.


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://napi5perc.blog.hu/api/trackback/id/tr811049111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása